Larry Bird: Sezon Sonunu Bekleyeceğiz


Indiana Pacers başkanı Larry Bird Cuma günü takımın Perşembe günü takas sezonu bitişi saati olan 3’ten iki dakika önce Memphis’in takastan vazgeçmesiyle, O.J Mayo takasının gerçekleşmediğini söyledi.

Bird “Memphis’le telefonda görüşüyordum. 5 dakika kala anlaşmaya varmıştık. 2 dakika kala anlaşmayı bozdular ve gerçekleşmedi” dedi.

“Yolumuza devam ediyoruz. Başka anlaşmalara varma şansımız vardı; ancak bizim takımımızı ileri götürmeyeceğini düşündüm. Bu yüzden, yapabileceğim şey yaza kadar beklemek. Planımız ise hep elimizde olandan yararlanmaktı.

Suya düşen anlaşmaya göre Josh McRoberts’ı ve bir ilk tur draft hakkını Memphis’e göndereceklerdi, karşılığında hem 1 hem 2 numara oynayabilen O.J. Mayo’yu alacaklardı.

Üç takımlı anlaşmanın parçası olarak, Pacers ayrıca Brandon Rush ve Solomon Jones’u New Orleans’a gönderecek, karşılığında bir draft hakkı ve iki ismi belirlenmeyen oyuncu alacaktı.

Larry Bird “Josh ve Brandon’ı sevsem de bize yük olmayacak ve takımımıza yardım edecek bir oyuncu alma fırsatımız olduğunu hissettik. Maalesef ki ne kadar çok takım o kadar çok dert demek. Benim için zor çünkü bu anlaşma için üç gün uğraşmıştık ve 2 dakika kala anlaşmayı masadan kaldırdılar. Bu benim için kabul etmesi zor bir durum.” dedi.

Pacers’ın Rush’ı ikinci kez takas etmeye çalışması bu, bir öncekinde geçen sene Charlotte’a gönderilecekti.

Pacers’ın ilk 5 şutör gardı Rush “Bu sezonu bitirmek ve yazın ne getireceğini görmeye çalışıyorum. İki kere denediler. Bir kez daha deneyeceklerini düşünüyorum. Ama NBA işte. Herkes takas edilir” dedi.

Pacers’ın ilk 5 uzun forveti ve Indianalı olan McRoberts kalbinin kırılmadığını söyledi.

McRoberts “Bu yöneticilerle ilgili bir takas. Teknik ekiple ve takım arkadaşlarımla ilişkilerim devam ediyor. Kalbim kırılmadı. Bu iş. Kimseye kinim yok. Kendiniz için en iyi kararı vermelisiniz. Takım da böyle yapıyor.

Pacers’ın bu yaz maaş limitinde 36 milyon dolarlık bir açıklık olacak, bu açıkla birkaç oyuncu almaya çalışacaklar.

Larry Bird “Hepsini harcamazsınız; ancak görünen o ki birkaç oyuncunun peşinden gideceğiz. Hedefimizde olan oyuncular var. Bizim için iyi bir yaz olacak. Toplu görüşmenin kurallarını henüz bilmiyoruz; ancak bizce iyi bir durumdayız. Çekirdek takımımızı seviyorum. Kontratları bittiği için bazılarıyla yollarımız ayrılacak” dedi.

McRoberts 2011’de kontratı biten oyunculardan biri.

Bird “Josh iyi bir sene geçirdi. Serbest oyuncu pazarında iyi bir değer alacaktır. Josh’ı seviyorum; ancak 27 maç kala takımı daha iyi duruma getirmek için bir fırsatımız vardı. Yaz ayları için şimdi değil yazın endişeleniriz.” diye ekledi

 

Çeviridir.

Orijinali: http://www.indystar.com/article/20110226/SPORTS04/102260317/Bird-claims-Grizzlies-pulled-deal-off-table-late

Yorum bırakın