Home

New Jersey Nets’in yıldız oyun kurucusu Deron Williams sezonun geri kalanında oynayamayabilir.

Williams, Nets’in Milwaukee deplasmanında 105-95 yenildiği maçın üçüncü çeyreğinde potaya top sürerken, belalı sağ bilek sakatlığını nüksettirmiş olabilir. Koç Avery Johnson, Associated Press’e, Williams’ı oyundan almak istediğini söyledi; ancak All-Star oyun kurucu oynamak istediğini söyledi.

Williams 18 sayı, 9 asistle oynadı; ancak şut yüzdesi 13’te 4’tü.

Williams “Basketbol oynamayı seviyorum. Kenarda oturmaktan nefret ediyorum. Maç kaçırmaktan nefret ediyorum. Benim için zor bir şey çünkü kenarda oturmak istemiyorum. Bu şu an benim için en iyisi olabilir; ancak nasıl gittiğine bakacağız. Şut atamıyorum. Her şut attığımda aklıma geliyor. Mental anlamda beni etkiliyor ve üstüme yük bindiriyor.” dedi.

Johnson Associated Press’e takımın “endişeli olduğunu ve bunun üzerinde çok tartışılması gereken bir konu olduğunu” söyledi.

Johnson, Williams’ın bileğinin tamamen iyileşmesinin 4-6 hafta alacağını söyledi. Williams doktorların 3-4 hafta içinde çalışmalara dönebileceğini söylemekte ısrar etti.

Williams “Dinlenmem gerek. Bunu yapana kadar, acı vermeye devam edecek ve sinirlenmeye devam edeceğim. Şu an beni zihinsel olarak çok etkiliyor. Sinir bozucu bir şey. En iyi oyun kuruculara karşı oynamayı seviyorum. Eşleşmeleri seviyorum. Eşleşmelerde iyi oynamayı seviyorum. Kendi oyunumu oynayamadığım için bunları yaparken zor anlar yaşadım. Sağlıklı olmaya ve kendim gibi oynamaya hazırım.” dedi.

Williams, Utah Jazz’dayken, Ocak ayında bir sakatlık yaşamıştı. O zamandan beri kendisini rahatsız ediyor. Ancak, Williams ağrısına rağmen oynamaya devam etti ve Nets’in kendisini oturması için takas etmediğini söyledi.

Ancak 8. sıradaki Pacers’la arasında 7 maç olan Nets’in yalnızca 14 maçı kaldı ve playoff’u zorlamak için çok geç gibi. Williams’ı kenara çekmenin ve iyileşmesini beklemenin zamanı.

Çeviridir.

Orijinali: http://sports.espn.go.com/new-york/nba/news/story?id=6235536

 

Bir Cevap Yazın

