Home

NBA’in geri kalanı ve hatta Lakers taraftarlarının bile korkacağı bir haber.

All-Star arasından beri ribauntta ve blokta bir adım öne çıkan pivot Andrew Bynum’ın geçirdiği operasyonun yüzde 100’le oynamasına engel olduğu söylendi.

Bynum, sağ dizinde sorunları olduğunu söyledi. Bu sezon, yaz dönemindeki ameliyattan sonra ilk 24 maçı kaçırmıştı.

Sol dizindeki ağrı sebebiyle bir maç daha kaçırmıştı.

Bynum sağ dizi hakkında “Sıvı birikiyor. Hala ilaç kullanıyorum. Hepinizin bilmesini istiyorum ki bundan kurtulduğumda daha iyi olacağım.

Bynum son zamanlarda çok kez yaptığı bir şeyi yaptı: Gülümsedi.

All-Star arasından sonra Bynum, 12.9 ribaunt, 2.6 blok ortalamaları tutturdu, Lakers’ın 10-1’lik serisinin mimarı oldu.

Bynum “Enerji vererek sahaya giriyorum. Bu kadar, Sert oynuyorum, maçları kazanmaya çalışıyorum. Gülümsüyorum çünkü eğleniyorum. Her ribaundu almayı denemek ve çokça şut bloklamak eğlenceli.

Çeviridir.

Orijinali: http://www.latimes.com/sports/basketball/nba/lakers/la-sp-lakers-fyi-20110318,0,4768120.story

Bir Cevap Yazın

