Home

Kendrick Perkins Pazartesi günü Wizards’a karşı Thunder’la ilk maçını oynadı ve ilk beşteki ilk sınavını Çarşamba günü Heat’e karşı verecek.

Perkins kendisini bulmacanın tamamlayıcısı olarak değil, Thunder’ın yapıtaşı olarak görmeyi tercih ediyor.

Perkins “Genç arkadaşlarıma bildiklerimi aktarmaya çalışıyorum. İyi ve genç bir kadromuz var, sıkı çalışıyoruz, alçakgönüllüyüz ve yetenekliyiz. İçeri girip uyum sağlamak için elimden geleni yapıyorum.” dedi.

1994 Rockets takımıyla şampiyonluk kazanan koç Scott Brooks “Bu seviyeye giden yol kolay değildir. Her gün çalışarak kazanabilirsiniz. İyi bir takım için gerekenleri bir araya getiriyoruz. Perkins gitmek istediğimiz yer için iyi bir parça” dedi.

Perkins “Çok fazla şey yapmaya çalışmıyorum. Her şeyden biraz yapmaya çalışıyorum. 8 yılımda çok şey öğrendim. Öğrendiklerimi buraya getirmek ve pozitif enerji vermek istiyorum. Bu çocukların oralarda bir yerde olduğunu henüz bilmedikleri özgüvene ihtiyaçları var” dedi.

Çeviridir.

Orijinali: http://basketball.realgm.com/wiretap/212242/Perkins_Not_Thinking_Of_Himself_As_Final_Piece_To_Oklahoma_Citys_Puzzle

Bir Cevap Yazın

