Home

butler-cbs-lat.jpg

Perşembe günü Bulls’la imzalayan Rasual Butler, bir konuya açıklık getirmek istiyor.

Butler telefonda “Bakın, bu takım zaten başarılı. Doğu’da üçüncü sıradalar. Ben de bu takıma uyum sağlamaya çalışacağım.” dedi.

Clippers Pazar günü SF/SG pozisyonunda oynayan oyuncuyu serbest bıraktıktan sonra, Butler Celtics ve Thunder dahil şampiyonluk adayı birçok takımın ilgisini çekmişti. Bulls’un en iyi uyum sağlayacağı takım olduğunu düşündüğü için seçtiğini söyledi.

“Takas sezonunda bana pek ilgi göstermiyorlardı. Ben de dışarıdan şut atan birisine ihtiyaçları olduğunu biliyordum. Clippers’la olan hesabımı kapattıktan sonra, Koç Thibodeau ve Gar Forman ile konuşma fırsatım oldu. Bana rotasyondaki oyuncuların gerçekten iyi iş çıkardıklarını söyleyerek oldukça dürüst davrandılar.

Ancak ben Koç Thibodeau’nun yaklaşımını ve ciddiyetini seviyorum. Pat Riley tarafından draft edildiğim için, ciddi insanlar hakkında oldukça çok şey biliyorum.” diye konuştu

Butler, Keith Bogans ve Carlos Boozer’la arkadaş olduğunu ve Joakim Noah’ı ve diğer herkesi tanıdığını söyledi. Geçen sene Clippers’la 11.9 sayı ortalamayla kariyer rekorunu kırdıktan sonra, Butler, yönetimin genç oyuncularla oynama kararının ardından Vinny Del Negro’nun rotasyonundan düşmüştü.

Butler “Çok zordu.Yarışma isteğinizi yatıştırmak ve takım arkadaşlarınızla birlikte oynamak istiyorsunuz. Kenarda oturup hiçbir şey yapmamak kesinlikle zordu; ancak farklı bir yöne doğru gidiyorlar. Hala şut atabiliyorum. En çok bu özelliğimle biliniyorum, ortaya koyduğum şey bu, iyi bir savunmacı olmak, takım savunmacısı olmak ve sahayı rakibe dar etmek. Bu sistemi öğrenmeye ve ona uyum sağlamaya çalışacağım.”

Bulls Butler’ın imzaladığını resmi olarak Perşembe günü açıklamıştı.

Çeviridir.

Orijinali: http://www.chicagobreakingsports.com/2011/03/butler-on-bulls-im-just-looking-to-fit-in.html

 

Bir Cevap Yazın

