Home

Jim Eichenhofer: Salı günü seni Miami’de göre ESPN.com yazarlarından biri Heat-Kings maçından sonra soyunma odasında yüzünde büyük bir gülümseme olduğunu tweetledi. Takas olacağın için olduğunu varsaydı. New Orleans’a gelmek için niçin bu kadar heyecanlanmıştın?

Landry: Aslında o zaman New Orleans’a geleceğimi bilmiyordum. Heat’e karşı oynadığım ve Miami’de olduğum için heyecanlandım. Güzel bir gündü. Maçtan sonra koç Westphal maçtan birkaç dakika önce takas olayının olduğunu öğrendiğini söyledi. Bu yüzden beni oynatmaması söylenmiş. Maçtan sonrasına kadar bilmiyordum.

saints_fans: Takas için ne düşünüyorsun? Şaşırdın mı?

Landry: Şaşırmadım. Adım sezon başından beri takas söylentilerinde geçiyordu. Bu yüzden hiç şaşırmadım. Çok heyecanlandım ve burada olmaktan mutluyum. Sahada elimden geleni yapmaya bakacağım, umut ediyorum biraz maç kazanıp playofflara gideriz.

saints_fans: NBA’in en iyi oyunkurucusuyla aynı takımda oynamak hakkında neler düşünüyorsun?

Landry: O kesinlikle saha içinde bir general. Maçı sahadaki diğer dört oyuncu için çok daha kolay hale getiriyor. Gerçekten heyecanlıyım. Onunla olan bir maça dayanarak söylüyorum, çok iyiydi.

stormsurgephoto: New Orleans’ta hayatın en heyecan verici yönü nedir?

Landry: Yemek. Burada olduğum zamanların hepsinde, iyi yemekler yedim. Muhtemelen bu beni en çok heyecanlandıran şeydir. Önceki takımlarımda genelde burada bir gün kalır ve ertesi gün giderdik; ancak Bourbon Sokağı’na, Canal Sokağı’ndaki restoranlara ya da Fransız mahallesine ve çarşıya gitmeye çalışmıştım. Gece hep iyi bir akşam yemeği yemeye çalıştım, bir sonraki gün için hazırlanmaya çalıştım.

valdo209: Hornets’te savunmanın ve hücumun hangi alanlarını geliştirmeyi umuyorsun?

Landry: Bu takımın her yönünü geliştirmeye çalışacağım. Alçak post sayıları, şut yüzdesi, hücum faul alma, hücum ve savunma ribaundu alma. Ne yaparsam, bu takımın gelişmesine yardım etmeyi isteyerek yapacağım.

groundpatty: Sezon arasında Hornets’le kontrat uzatmayı umuyor musun?

Landry: Kesinlikle. Şimdiye kadar çok iyi. Bu takımı seviyorum. Görünüşe göre lokavta gitmeyeceğim; şimdi burası evim. Jarrett Jack, Chris Paul, Trevor Ariza, Emeka Okafor, David West gibi yeni takım arkadaşlarımla oynamayı seviyorum. Bu sezonu dört gözle bekliyorum. Zamanı gelince, düşüneceğim ve umarım yeniden imzalarım.

m_W_: Sen dahil olmak üzere bu takımı başarıya ulaştıracak şey nedir?

Landry: İyi bir takımımız var, oyuncular kenardan geldiği sürece derin bir kadromuz var. İlk 5 -hepsi All-Star kalibresinde oyuncular, hepsi iyi- bu ligde saygı duyulan oyuncular. Bizim için sınır yok. Her şekilde başarıya ulaşabiliriz. Son yıllarda Lakers hariç şampiyonluğu kazanan takımların, şampiyon olmalarını o yıllarda kimse beklemiyordu; ancak bir yolunu buldular. Asla bilemezsin, bizim sınırımız yok.

Hornets’ın top toplayıcısı JonoBarnes: NBA’in en iyi top toplayıcı ekibiyle çalışmayı bekliyor musun?

Landry: [Gülüyor] Elbette! Top toplayıcılar seviyorum. Ekipleri seviyorum. Maçlardan önce erken gidip çalışan oyunculardan biriyim. Onları markete gönderip kendime çeşit çeşit çorbalar aldırıyorum ve eğer fazladan çoraba ihtiyacım varsa, onları köle gibi çalıştırıyorum. Hahaha

RyanWolf49: Defansif anlamda Hornets’e ne verebilirsin? Hücumda skorer biri olduğunu biliyoruz.

Landry: Savunma ribaundu ve zayıf tarafta aktif olmaya çabalayacağım ve şut bloklamaya çalışacağım. Emeka ve D-West’e boyalı alanda yardım edeceğim. Aktif, enerjik bir oyuncu olmaya çalışacağım.

LSUhornet17: 6. adam rolünden memnun musun yoksa kendini ilk beş oyuncusu olarak görüyor musun?

Landry: Memnunum rolümden. NBA’de olduğumdan beri, bu benim rolüm. Bu yüzden bundan gocunmuyorum. Oynadığınız zamanlarda fırsat ayağınıza geldiğinde, hazır olun yeter.

tbranan: Jim, ona burada olmasından dolayı mutlu olduğumu ve Hornets’i playofflara taşımasını görmek istediğimi söyle!

Landry: Aynen. Yürüyedur Hornets!

Çeviridir.

Orijinali: http://neworleanshornetsblog.blogspot.com/2011/02/twitter-feedback-carl-landry-responds.html

Bir Cevap Yazın

