Home

Organizasyonun en önemli parçalarından olduğu düşünülürken, Rockets, Aaron Brooks’u Goran Dragic karşılığında Phoenix’e gönderdi. 2010 sezonunda, NBA’in En Çok Gelişim Gösteren Oyuncusu ödülünü kazandıktan sonra, Brooks sezon başında kendisine 25 maça mal olan bilek burkulması yüzünden takımdan uzak kalmıştı. Bu sakatlık yedek oyun kurucu Kyle Lowry’nin önünü açtı, en iyi oyunlarını çıkardı ve bu da Brooks’un vazgeçilmezliğini yıktı. Houston GM’i Daryl Morey, takımı  genç oyuncular ve draft haklarıyla demlenmeye bırakmaya çalışırken, takaslarla çalkalamasıyla bilinir. Brooks, pick and roll durumlarında savunulamaz hale gelmesiyle ligdeki en yetenekli skorer guardlardan biri. Suns’ın oynadığı yüksek tempolu oyunda iyice gelişir ve iki numarayı yeniden canlandırır. Steve Nash’i yedekleyecek olsa da, Brooks iyileştiğinde önemli dakikalar alabileceği sınırlı serbest oyuncu kontratı almayı umarak herkese hala iş yapabileceğini gösterecek.

Aaron Brooks Houston’da KILT adlı programda takas olduğunu duyunca şaşırıp şaşırmadığını, takasın niçin şaşırtıcı olmadığını ve Rockets’ta kilit oyuncuyken kendisine olan ilginin düşmesinin sebepleri gibi konular hakkında konuştu.

Suns kendisiyle ne zaman tanışacak sorusuna:

“Belki Raptors ya da Indiana”

Takas olduğunu duyunca şaşırıp şaşırmadığı sorusuna:

“Gittiğim takıma şaşırdım, takasa şaşırmadım”

Takasın niçin şaşırtıcı olmadığı sorusuna:

“Daryl sarsıcı, hamle yapmayı seven, farklı parçalar bulmayı ve draft hakları toplamayı seven biri. Kyle iyi basketbol oynuyor. Bu yüzden oyun kurucu pozisyonu oldukça kaliteli. Yani Kyle Lowry harika bir oyuncu ve Houston’da kalan herkes için en iyisini diliyorum. Taraftarları ve takım arkadaşlarımı seviyorum. Bence şimdi yoluma devam etme ve başka bir şey yapma zamanı.”

Rockets organizasyonunda kilit oyuncuyken kendisine olan ilginin azalmasını şaşırtıcı bulup bulmadığı sorusuna:

“Dürüst olayım, çıkıyorsunuz ve elinizden geleni veriyorsunuz ve bütün yıl boyunca pek de sağlıklı değildim. Yılın başında gayett iyi oynuyordum. Sakatlık geçirdim ve iyileşmeye çalışıyorum. Basketbol oynayabileceğimi biliyorum, neler yapabileceğimi biliyorum ve neler yapabileceğimi herkese göstermeye hazırım. Bu yüzden 30 yaşında falan olsaydım ve kötü bir yıl geçirseydim, üzülürdüm. Şimdi, yeni bir başlangıca hazırım ve bu benim için iyi bir fırsat.”

Takım arkadaşlarından ayrılmak nasıl bir duygu sorusuna:

“Kolejden arkadaşlarımla hala konuşuyorum. Takımdakiler arkadaşım kalacak. Onları hala ailem gibi görüyorum. Onlarla konuşmaya devam edeceğim. İletişim kuracağız, muhtemelen eskisi kadar değil ancak durumumuz değişti. Onlardan ayrılmak acı veriyor. Teknik ekipten ayrılmak üzüntü verici, teknik ekibi seviyorum ancak bu benim işim. Bir duruma her şey değişebileceği için çok bağlanamazsınız. Bunu aklınızda tutmanız gerek. İçinde bulunduğunuz kötü durumlar mutlaka ki olur, bu yüzden şunu aklımdan çıkarmıyorum, bu oraya gidip oynamam için bir başka fırsat ve ben bir NBA oyuncusuyum. NBA’deyim ve bir hayalin gerçek olması gibi, yine de, bunu aklımdan çıkarmamalıyım.”

Çeviridir.

Orijinali: http://phoenix.fanster.com/2011/02/25/aaron-brooks-%E2%80%9Ci-am-just-ready-for-a-fresh-start-and-this-will-be-a-good-opportunity-for-me%E2%80%9D/

Bir Cevap Yazın

